duminică, iulie 13, 2008

Delta Dunarii - a 4 - a zi: plaja la Sulina

Ultima zi in Delta Dunarii si Sulina pare banala, pt. ca am fost la plaja aproape toata ziua. Rezultatul este ca, desi am stat sub umbrela, m-am inrosit ca un rac. Crema de soare se mai si duce cand intri in apa ca fapt divers, aspect de care eu nu am tinut cont si mi-o fost lene sa ma dau mereu. Acuma sunt un fel de far, ma vad si ma disting bine ca culoare si intensitate. Astept sa vad cum evolueaza bronzul zilele viitoare, ca banuiesc ca nu scap de cojeala.


In poza de jos si cea de sus, eu pe malul marii, nu-i rau deloc, ba chiar este super


Iar la un moment dat ne gandim sa nu ne mai facem totusi poze reciproc.


Cele 3 gratii - protagoniste principale intr-acest sejur din Delta: eu, Ramona si Andra

Si cum Sulina are si un mic digulet, am fost cu Andra si acolo, ca nu se putea sa nu ne cataram pe stanci, ca mi-e oricum mi-e un dor nebun de munte.

Niciun comentariu: