luni, septembrie 08, 2008

Jepii Mari - Piciorul Pietrei Arse - 7 sept. 2008

Dupa marele traseu de sambata care a inclus doua vai alpine, nu reusesc sa ma scol mai devreme de ora 9.00 a.m., dat fiindca am montat cortul si ne-am bagat in saci abia spre ora 12 noaptea. Desi vremea este foarte buna afara, renuntam la planul cu valea Malinului si valea Priponului.

Facem o plimbare pana in platou la Piatra Arsa, urcand pe Schiell, in cele 3 h de urcat dandu-mi seama ce febra musculara de prima clasa am dupa catararile si descatararile din ziua anterioara.


Claia Mare, saua dintre Clai si braul lui Raducu vazute din Schiell


Portiunea finala din Jepii Mari, zona cu lanturi 

Urmeaza portiunea mai putin frumoasa printre jnepeni, jnepeni care acuma imi vin pana peste cap, iar iarna calc cu schiurile peste ei.


Urcarea prin jnepeni din zona cantonul Jepi, cu vedere spre Caraiman


Cantonul Jepi, la intrarea in traseul pe Jepii Mari

Cu burtile pline, urmeaza rostogolirea la vale pe Piciorul Pietrei Arse, printre mioare balaie.

Coborarea in portiunea superioara a traseului o facem cat se poate matematic si nu pe poteca, pt. a avea panoramele cele mai vaste.

Coboram pe Piciorul Pietrei Arse si Adi are o revelatie sa imi faca poza in iarba.

4 comentarii:

Matei Laudoniu spunea...

bai ce disclaimer ti-ai tras :)))) excelent scris !!! :))

foarte marfa ultima poza!!!!! nu neaparat ca realizare, cat ca si stare de spirit.

keep walking...cu sau fara johnie walker.

matei

Iuliana spunea...

Mah, am invatat si eu sa folosesc Copy - Paste. Pe bune, e o inventie faina ! Si am copiat cu mici modificari disclamerul de la unu' de pe blog, cred ca-l chema Matei ........ ah, si Laudoniu ...... sa mor eu, cred ca tu esti ala !? Trebuia sa cer voie ?! :)

raluca spunea...

io altceva nu pricep...unde e povestea primei zile...? aia cu costila?...am vazut si io disclaimeru mai demult:) dar am uitat sa-i zic:)

Iuliana spunea...

Pai povestea primei zile va veni in mod logic si evident dupa povestea celei de-a 2-a zi. Era mai complicata prima zi, pricepi, si d-aia am bagat-o la inaintare pe a doua :))