luni, martie 17, 2008

Schi la Sinaia - 17 martie 2008

Dupa ce sambata am raschetat tot pulvarul din padure de la Azuga, duminica merge cabina in Sinaia. Eu ajung abia pe la orele 13.00 pe partie, unde ma reunesc cu Sorinescu, Doru, Florin si Horatiu si dam un Carp. Eu tocmai am febra musculara de la raidul printre copacii de la Azuga, dar asta nu ma incurca, ma incurca insa ca ma simt suficient de obosita inca si ca urmare ma stradui din greu sa ma tin dupa ei, storc astia tot untul din mine.


Sorinescu in coborare pe Carp. Bravo, ai progresat mult 

Urmatoarele coborari le fac in ordine pe Carp, care are zapada buna, Papagal care este perfect in portiunea superioara, dar cu bulgarei stransi de la zapada scursa in treimea inferioara, Tarlele idem si la ultima coborare ma aliez cu Razvan Diaconescu (zis si Japonezu') si bagam un Pelisor pe niste fete foarte interesante, pe care eu nu le incercasem pana acuma.


Japonezu' in drum spre Pelisor

Mai jos cateva poze facute in graba in coborarea pe Pelisor, in timp ce Razvan ma astepta si eu nu stiam cum sa mai trag de timp sa fac poze.


In ultima poza se vede fata pe care am coborat in drum spre firul vaii Pelisorului 

Si cireasa de pe tort este Mos Martinul care a dat tarcoale ieri dupa-masa la Cota 1500 ........... este dansul. Eu i-am facut poza cu zoom 10x din usa cabanei evident, nu m-am dus sa-l mangai.

Dar intrebarea mea ramane: de ce fac asa de des febra musculara ???? Acuma deja mi-a trecut, sunt ca noua cu fundita roz, dar totusi ...?

Niciun comentariu: