duminică, martie 02, 2008

Cica am schiat la Predeal - 2 martie 2008

Avand in vedere excesul de zel in materie de munca din zilele trecute, declar eu solemn ca azi - duminica - merg la schi. Evident ca sunt singura nebuna care are astfel de idei, nimeni nu mi se mai alatura, asa ca plec duminica dimineata cu gand sa schiez la Sinaia.

Pe drum nu ma pot abtine si ma duc sa fac poze la biserica de la Schitul Lespezi de la Comarnic, cat si la Manastirea Sinaia. Defect profesional.

Si cand sa schiez la Sinaia, nu merge cabina. Logic, am venit eu la munte. Asa ca singura varianta plauzibila la ora aia mai ramane Predeal. Da tot e mai bine decat sa nu fi schiat deloc, pt. caci la Sinaia nemergand cabina din cauza vantului, iar la Azuga asemeni gondola, ma intorceam acasa cu buza umflata. La Poiana era prea departe sa ajung la o zi, si uite asa am revazut dupa multi multi ani partia Clabucet. Pe Cocosul am evitat sa ma dau de teama ca nu o sa prind viteza chiar deloc. Se vede mai jos cat de inclinata este partia.


Partia Cocosul, grea rau dom'le 


Panorama spre Bucegi, de fiecare data mai frumosi 


Panorama spre Piatra Craiului, de care mi-e un dor nebun 

Si minunatul apus vazut de pe celebrul DN1 - mai precis Sos. Bucuresti-Ploiesti. Sa nu zic ca nu-i frumos la oras.

Deci, uite asa am schiat eu la Predeal, dar curand nu mai repet greseala, pt. caci am consumat cartela intr-o ora, era gheata ca la balamuc pe partie, mai erau si pietre pe care trebuia sa le ocolesc, dar pe tema aceasta, adica din cauza partiei proaste, era pustiu. Dar nu pentru nebuni ca mine. Una peste alta mi-am facut incalzirea si acuma mai vreau, da schi serios, nu bagatela d-asta. Saptamana viitoare vin la munte direct de la Cluj, tre' sa gasesc pe careva sa-mi aduca schiurile din Bucuresti inspre munte.

Niciun comentariu: