luni, martie 24, 2008

Schi la indigo in Azuga

Plec eu cu Danuta sambata de dimineata, cica sa schiem. Noi vrem la Sinaia evident, dar la fel de evident este ca nu merge cabina cand ajungem noi. Vant de 30 m/s. Ne ducem la Azuga, si intre timp aflam ca au dat drumul si la Sinaia, dar ne e lene sa ne mai dez-echipam si sa ne intoarcem, asa ca urcam si ne dam, mai ales ca ni se alatura si Cristina si Radu, posomorati si ei ca au luat teapa cu Sinaia.

Eu nu ma pot abtine si iara ma bag prin padure, chiar daca nu am companie, dar pulvarul este atat de bestial, incat merita. Am insa grija sa ma limitez doar la 5 sau 6 coborari, traseul fiind aproape identic cu cele de saptamana trecuta. Am mai gasit insa niste copacei printre care merita dat si in dreapta de Sorica. In rest nori negri si voie buna.


Vedere spre muntii Bucegi din care se vad plecand numai nori negri


Vedere spre muntii Neamtului. Ei sunt mai insoriti


Cele trei gratii: Danuta, Cristina si cu mine

Niciun comentariu: