duminică, ianuarie 30, 2011

Cu schiurile pe Valari - 30 ian. 2011

Ce se poate face intr-o zi de duminica tarzie, cand unele lucruri nu-ti pica bine si cand, totusi, este o vreme superba afara, care te invita sa nu lancezesti in casa. Cu greu ma hotarasc sa purced spre Paltinis, nu prea am eu chef. Catre amiaza ma sui totusi in masina si o iau in sus, cu gandul sa urc pe varianta de partie pana la telescaun - adica un drum forestier mai sinuos si lin.

Pe drum insa vad pt. prima oara frumusetile din jurul Paltinisului, caci astazi nu mai este nici ceata, nici nu ninge si este o panorama superba spre Fagarasi. Nici nu mai imi pun problema sa ajung pana la Paltinis si sa urc pe un drum forestier plicticos prin padure, ci cum incepe dealul numit Valari, trag la locul de mici, bere si gratare, imi pun schiuletele de tura si pe-aici mi-e drumul, pe curbele de nivel ale Valarului, care serpuiesc printre casute si stane parasite.

Nu am mers mult, ci, din contra, cred ca mai mult am stat, am mai mers putin ca sa nu inghet, iar am mai stat la soare, macar cu o plaja de 3 h sa ma aleg. Intr-una din poze se vede un leagan de lemn frumos amplasat pe o platforma tot din lemn, cu panorama la muntii Fagarasi - geniala idee, pacat insa ca era cu zapada.

Niciun comentariu: